ارمین توای اف ام و سرطان خون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیرتتلو و ارمین توای اف ام

خیلی خوش امدید به وبلاگ رسمی امیر تتلو و ارمین توای اف ام

ارمین توای اف امو سرطان خون   راستش منم اطلاع چندانی از این موضوع ندارم فقط یه جا خوندم که داره تا ۶ماه دیگه میمیره واینو میشه از موهایش که خیلی وقته کچل کرده و  البوم اخرش  به نام دنیای نامرد  به خوبی فهمید

 

 

واین که

الانم تو امریکا تحت درمانه  

ولی زیادجدی نگیرید یه مدتتم می گفتن ساسی مانکن مرده 

من که امیدوارم شایعه باشه و رپ خون خوبمون توای اف ام جونم توسلامت کامل به سرببره شما هم همین ا

 

ارزورو بکنید لطفا من هرچی می دونستم بهتون گفتم


نظرات شما عزیزان:

خودم
ساعت15:55---29 مرداد 1392
عالی بود ممنون میشم بهم سر بزننین.ایشا.. خوب میشه
پاسخ:حتماسرمیزنم ایشلاه که خوب بشه


پریا
ساعت22:15---27 مرداد 1392
ببخشید دارم اینو میگم ولی خو باید بگم چه کنمحرفت صحت ندارهاخه منم 8ماه پیش شنیدم اینو و گفتن که 6ماه دیگه میمیره ولی دوماه گذشته و هیچی نشده راستی اگه ارمین بمیره منم میمیرماهنگ وبم مال ارمین جونمهاگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده فعلا بای
پاسخ:اره خوب منم دعامی کنم که صحت نداشته باشه ولی نرض هم ندار الکی یه چیزی تووبلاگم بنویسم منم جایی دیده بودم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 23 مرداد 1392ساعت 19:58 توسط نازنین|



      قالب ساز آنلاین